Регіональний розвиток кіберспорту й українськомовні трансляції: що обговорювали спікери eSPORTconf Ukraine 2021 – ТСН

Головна сторінка » Регіональний розвиток кіберспорту й українськомовні трансляції: що обговорювали спікери eSPORTconf Ukraine 2021 – ТСН

Підсумки кіберспортивної конференції eSPORTconf Ukraine 2021.

26 травня відбулася кіберспортивна конференція eSPORTconf Ukraine 2021, генеральним новинним партнером якої виступив TSN.ua. На події експерти індустрії обговорили актуальний стан українського ринку та відзначили ключові напрямки для роботи.

Особливу увагу вони приділили важливості регіонального розвитку, дефіциту кадрів і необхідності розвивати сегмент українськомовних трансляцій турнірів.

Про що розповіли спікери eSPORTconf Ukraine 2021

Першим із доповіддю виступив заступник міністра молоді та спорту України із питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Віталій Лавров.

Віталій підкреслив, що для держави кіберспорт – універсальний інструмент для соціалізації людей з інвалідністю та канал комунікації з молоддю. Його розвиток допоможе створити нові робочі місця, збільшити частку ІТ-індустрії у ВВП країни і поліпшити її туристичну привабливість.

Очільник правління UESF Іван Данішевський зазначив, що визнання кіберспорту офіційним видом спорту породило відкритий діалог між урядом країни і Федерацією кіберспорту України. Під час свого виступу він також розповів, як вдалося цього досягти, і які кроки ще чекають на український кіберспорт на шляху становлення професійним спортом.

Генеральний продюсер і Chief Visionary Officer у WePlay Esports Максим Білоногов акцентував увагу на дефіциті кадрів у кіберспорті. Дилетантизм – одна з проблем індустрії. Освіта та фундамент мають ключове значення. Він також розповів про запуск курсу “Режисура анімаційного фільму” спільно з Київським національним університетом театру, кіно і телебачення імені І. К. Карпенка-Карого та результати, які від нього очікують у медіахолдингу.

Тему кіберспортивної освіти частково продовжив керівник ESportsBattle Academy та віцепрезидент УАЕФ Арсеній Салай. Він також пояснив специфіку спортивних симуляторів і кіберфутболу, зокрема, представивши кейси співпраці традиційного спорту з кіберспортом.

Замість керівного партнера FS Holding і WP Merchandise! Юрія Антошкіна на конференції виступила Ірина Тіміна директор із маркетингу FS Distribution Україна та мережі FragStore. Її доповідь була присвячена ролі сувенірної продукції іта мерчу в кіберспорті.

Директорка із розвитку бізнесу кіберспортивної організації HellRaisers Тетяна Кузьменко приділила особливу увагу спонсорським взаєминам і маркетингу. На прикладі співпраці HellRaisers і Mazda вона розкрила важливі етапи взаємодії та розповіла про ефективні інструменти.

Голова кіберспортивного напрямку Parimatch Tech Степан Шульга зазначив, що для кіберспорту беттинг – партнер, донор фінансів і джерело трафіку. Він також звернув увагу на те, що для БК підставні матчі дуже небажані, букмекери вміють виявляти підозрілі дії, і готові повідомляти турнірним операторам про можливі порушення зі сторони гравців.

Керівник відділу продажів і партнерства в Esports Charts Сергій Руденко під час своєї доповіді оперував аналітикою. Він зазначив, що мобільний кіберспорт за останні кілька років сильно виріс за показникми, так як вимагає мінімальних капіталовкладень зі сторони гравця. Також він звернув увагу на те, що українськомовні трансляції турнірів користуються низькою популярністю, і закликав до розвитку цього сегменту.

Співвласник порталу gameinside.ua та клубу ASUS CyberZone Геннадій Веселков розкрив особливості організації кіберспортивних турнірів. Окремо він відзначив, що в Україні найохочіше беруть участь у змаганнях із CS:GO, але більше переглядів збирають події з Dota 2.

Партнер в Eterna Law Артем Кузьменко та бізнес-партнер практики IP & Data protection в адвокатському об’єднанні Juscutum Владислав Білоцький представили доповіді про правові особливості кіберспорту в Україні та світі.

Ключові обговорення дискусійної панелі

Панельна дискусія “Фінанси кіберспорту і можливості регіонального розвитку” стала найяскравішою частиною конференції.

CMO в CS.MONEY Андрій Чередниченко наголосив на важливості розвитку регіонального кіберспорту, зазначивши, що локальне ком’юніті найбільш активне.

Цю думку підтримав президент Української асоціації електронного футболу Владислав Шовковський. Він зазначив, що регіональний розвиток потрібен, щоб знизити поріг входження на кібертурніри.

Партнер і співзасновник QLASH Євген Качалов відзначив, що його організація зацікавлена у виході на український ринок, але перш бажає зрозуміти, чим він унікальний і знайти партнерів.

CFO холдингу TECHIIA Євген Ніколайчук, до якого входить WePlay Esports, звернув увагу на те, що на міжнародному ринку окупність їхнього кіберспортивного сегменту краща, ніж на українському.

Колишній CBDO студії Maincast, а зараз Chief Business Development Officer в Adrun Вадим Воробйов, зазначив, що всім цікаво розвивати регіон, але ніхто не хоче терпіти збитки.

Модератором конференції виступив PR & Communications Officer в AB GAMES Тарас Жуков. Компанії Logitech і Cougar взяли участь в eSPORTconf Ukraine 2021 зі стендами, де розповідали відвідувачам про свої продуктах.

Source: news.google.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

БК Фавбет
5,0 rating
5.0/5