Представлено трофей Гран-прі Китаю Формули-1

Головна сторінка » Представлено трофей Гран-прі Китаю Формули-1

Формула-1 разом з компанією Lenovo представили спеціальний трофей, який буде вручений переможцю перегонів на Гран-прі Китаю. Цей етап сезону відбудеться з 19 по 21 квітня. Трофей має круглу форму, що символізує прагнення китайців та пілотів Формули-1 до досконалості. Враховуючи те, що в Китаї йде рік Дракона, ця кругла форма також відображає рух істоти. Дизайн трофея також нагадує лавровий вінок, що є символом поваги до традицій гоночної серії. Компанія Lenovo висловила своє нетерпіння побачити трофей у дії під час Гран-прі Китаю. Висновок: Трофей, спільно створений Формулою-1 та компанією Lenovo для Гран-прі Китаю, має символіку, що відображає прагнення до досконалості та повагу до традицій гоночної серії. Цей трофей стає втіленням китайської культури та руху істоти. Організатори з нетерпінням очікують на його використання під час Гран-прі Китаю.

Формула-1 та Lenovo представили трофей для переможця Гран-прі Китаю

Формула-1 разом з компанією Lenovo представили спеціальний трофей, який буде вручений переможцю перегонів на Гран-прі Китаю. Цей етап сезону відбудеться з 19 по 21 квітня.

Символіка трофея

Трофей має круглу форму, що символізує прагнення китайців та пілотів Формули-1 до досконалості. Враховуючи те, що в Китаї йде рік Дракона, ця кругла форма також відображає рух істоти.

Дизайн трофея також нагадує лавровий вінок, що є символом поваги до традицій гоночної серії. Раніше переможцям перегонів вручали саме цей символічний приз. Виконавчий креативний директор з корпоративного маркетингу Lenovo, Філіп Марчінгтон, розповів про задум трофея та його символіку.

“Для нас було важливо створити трофей, що відображає місцеву китайську культуру”, – сказав Марчінгтон.

Очікування від трофея

Компанія Lenovo висловила своє нетерпіння побачити трофей у дії під час Гран-прі Китаю. Вони також запропонували додаткову інформацію про трофей на своєму сайті.

Висновок

Трофей, спільно створений Формулою-1 та компанією Lenovo для Гран-прі Китаю, має символіку, що відображає прагнення до досконалості та повагу до традицій гоночної серії. Цей трофей стає втіленням китайської культури та руху істоти. Організатори з нетерпінням очікують на його використання під час Гран-прі Китаю.

Джерело: ua-football.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

БК Фавбет
5,0 rating
5.0/5