Формула-1 разом з компанією Lenovo представили спеціальний трофей, який буде вручений переможцю перегонів на Гран-прі Китаю. Цей етап сезону відбудеться з 19 по 21 квітня. Трофей має круглу форму, що символізує прагнення китайців та пілотів Формули-1 до досконалості. Враховуючи те, що в Китаї йде рік Дракона, ця кругла форма також відображає рух істоти. Дизайн трофея також нагадує лавровий вінок, що є символом поваги до традицій гоночної серії. Компанія Lenovo висловила своє нетерпіння побачити трофей у дії під час Гран-прі Китаю. Висновок: Трофей, спільно створений Формулою-1 та компанією Lenovo для Гран-прі Китаю, має символіку, що відображає прагнення до досконалості та повагу до традицій гоночної серії. Цей трофей стає втіленням китайської культури та руху істоти. Організатори з нетерпінням очікують на його використання під час Гран-прі Китаю.
Формула-1 та Lenovo представили трофей для переможця Гран-прі Китаю
Формула-1 разом з компанією Lenovo представили спеціальний трофей, який буде вручений переможцю перегонів на Гран-прі Китаю. Цей етап сезону відбудеться з 19 по 21 квітня.
Символіка трофея
Трофей має круглу форму, що символізує прагнення китайців та пілотів Формули-1 до досконалості. Враховуючи те, що в Китаї йде рік Дракона, ця кругла форма також відображає рух істоти.
Дизайн трофея також нагадує лавровий вінок, що є символом поваги до традицій гоночної серії. Раніше переможцям перегонів вручали саме цей символічний приз. Виконавчий креативний директор з корпоративного маркетингу Lenovo, Філіп Марчінгтон, розповів про задум трофея та його символіку.
“Для нас було важливо створити трофей, що відображає місцеву китайську культуру”, – сказав Марчінгтон.
Очікування від трофея
Компанія Lenovo висловила своє нетерпіння побачити трофей у дії під час Гран-прі Китаю. Вони також запропонували додаткову інформацію про трофей на своєму сайті.
We can’t wait to see the Lenovo trophy in action for the @F1 #ChineseGP this race weekend! ????
Learn more about the trophy at https://t.co/UTKcSk3mNP. #LenovoF1
— Lenovo (@Lenovo) April 18, 2024
Висновок
Трофей, спільно створений Формулою-1 та компанією Lenovo для Гран-прі Китаю, має символіку, що відображає прагнення до досконалості та повагу до традицій гоночної серії. Цей трофей стає втіленням китайської культури та руху істоти. Організатори з нетерпінням очікують на його використання під час Гран-прі Китаю.
Джерело: ua-football.com
Іван Петров – видатний спеціаліст у сфері спортивної журналістики та головний редактор нашого сайту Террикон Свіжі новини спорту. Його професійний шлях і внесок у розвиток спортивного журналізму роблять його ключовою постаттю у нашій команді.