У Національній баскетбольній лізі (НБЛ) було досягнуто кілька глядацьких рекордів за результатами регулярного чемпіонату. Загалом, матчі відвідало 22 536 341 глядач. Це перевищує попередній рекорд регулярного чемпіонату минулого сезону.
Середня кількість глядачів на матчах склала 18 322 особи (18 077 у сезоні 2022/2023). Стадіони були заповнені на 98% своєї місткості.
872 матчі були розпродані повністю (791 – минулого року), що становить 71% від усіх ігор сезону (порівняно з 63% раніше).
10 клубів ліги продали всі квитки на свої домашні поєдинки. Серед них «Бостон», «Клівленд», «Даллас», «Денвер», «Голден Стейт», «Маямі», «Міннесота», «Філадельфія», «Фінікс» і «Сакраменто».
За результатами регулярного чемпіонату Національної баскетбольної ліги було досягнуто рекордної відвідуваності ігор. Середня кількість глядачів на матчах склала 18 322 особи, а 872 матчі були розпродані повністю. Клуби, які продали всі квитки на свої домашні поєдинки, включають «Бостон», «Клівленд», «Даллас», «Денвер», «Голден Стейт», «Маямі», «Міннесота», «Філадельфія», «Фінікс» і «Сакраменто». Нагадаємо, що були оголошені пари плей-оф і плей-ін у НБЛ.
“Рекордна відвідуваність ігор у Національній баскетбольній лізі свідчить про зростаючий інтерес глядачів до цього виду спорту. Це показує, що баскетбол стає все популярнішим серед широкої аудиторії та привертає увагу нових прихильників.”
Рекордна відвідуваність ігор у Національній баскетбольній лізі
У Національній баскетбольній лізі (НБЛ) було досягнуто кілька глядацьких рекордів за результатами регулярного чемпіонату.
Загалом, матчі відвідало 22 536 341 глядач. Це перевищує попередній рекорд регулярного чемпіонату минулого сезону.
Середня відвідуваність ігор
Середня кількість глядачів на матчах склала 18 322 особи (18 077 у сезоні 2022/2023). Стадіони були заповнені на 98% своєї місткості.
Розпродані квитки
872 матчі були розпродані повністю (791 – минулого року), що становить 71% від усіх ігор сезону (порівняно з 63% раніше).
Клуби з повністю розпроданими квитками
10 клубів ліги продали всі квитки на свої домашні поєдинки. Серед них «Бостон», «Клівленд», «Даллас», «Денвер», «Голден Стейт», «Маямі», «Міннесота», «Філадельфія», «Фінікс» і «Сакраменто».
Пари плей-оф і плей-ін
Раніше було оголошено пари плей-оф і плей-ін у НБЛ.
Висновок
За результатами регулярного чемпіонату Національної баскетбольної ліги було досягнуто рекордної відвідуваності ігор. Середня кількість глядачів на матчах склала 18 322 особи, а 872 матчі були розпродані повністю. Клуби, які продали всі квитки на свої домашні поєдинки, включають «Бостон», «Клівленд», «Даллас», «Денвер», «Голден Стейт», «Маямі», «Міннесота», «Філадельфія», «Фінікс» і «Сакраменто». Нагадаємо, що були оголошені пари плей-оф і плей-ін у НБЛ.
Цитата автора сайту:
“Рекордна відвідуваність ігор у Національній баскетбольній лізі свідчить про зростаючий інтерес глядачів до цього виду спорту. Це показує, що баскетбол стає все популярнішим серед широкої аудиторії та привертає увагу нових прихильників.”
Джерело: sport.ua
Іван Петров – видатний спеціаліст у сфері спортивної журналістики та головний редактор нашого сайту Террикон Свіжі новини спорту. Його професійний шлях і внесок у розвиток спортивного журналізму роблять його ключовою постаттю у нашій команді.